Livet.


Har funderat lite kring det här med livet. Mitt liv. Har ju en liten plan i huvudet, men av erfarenhet så blir mina planer aldrig som jag brukar planera. Verkligen aldrig någonsin.
Därför är jag lite rädd för att mitt liv kommer gå åt helvete. Menar inte att falla direkt ner i ett hål, men att sakta men säkert gå/springa nerför backen liksom.
Att jag inte kommer in på skolan jag vill, blir påkörd och förlamad, gå i personlig konkurs m.m. Sånt som förhindrar allt det jag vill göra. Eller att jag helt enkelt bränner mina broar totalt och får leva ett ensamt och övergivet liv tillsammans med 7 katter och 19 undulater. Som inte ens tycker om mig, eftersom jag är en hundmänniska.

Så jag korsar fingrarna helt enkelt, och kollar en extra gång innan jag går över gatan.

Bilden visar inte en trafikolycka eller något annat häftigt, och inte är det en porrbild heller. Den visar bara resultatet av att få den dumma idén att ta ut skateboarden när man druckit en öl för mycket.

Hermosa Beach, CA, USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback