På väg in i väggen!


Har börjat inse hur kort tid det är kvar innan jag måste åka igen. Och under denna korta tiden ska jag hinna med lite mer än vad en vanlig dödlig hinner med i vanliga fall. Ångest? Gud ja..vad fan tror ni. Men har börjat kolla bussar, tåg och flyg nu och inser att det inte kommer kosta så mycket som jag trodde. Har bett om hjälp också, vilket man faktiskt får göra ibland.

Sen ska jag försöka jobba varje helg så att jag inte kan spendera ett enda öre i onödan. Plus att jag ska dra ner på rökandet (vilket inte är så mycket iaf). Mamma får helt enkelt stå ut med mina utbrott, här har man minsann inte råd att lägga 40:- på njutning inte!

Jag har en plan över sex hela veckor! Känns lite galet att tänka tanken men denna gången tror jag faktiskt planen kommer hålla. Eller den måste hålla rättare sagt om jag nu vill träffa mina älskade vänner.
Varför måste ni bo så långt bort?! Idioti är vad det är.

En betydligt mindre stressad period i mitt liv var när jag bara behövde tänka på mig, mina vänner och min kamera.

Milford Sound, NZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback