Svarta matta mappar ger adrenalin.


Fick kuvert från Försvarsmakten idag, inget överdrivet spännande även om det var ett tag sen man hörde av dom.
Fick dock en liten adrenalinrush när jag ser att innehållet är en helt mattsvart mapp. Ser otroligt olycksbådande ut och jag öppnar mappen med förväntansfulla, samt lite skakiga, händer.

Suck. Tji fick jag. Mappen handlade bara om utlandstjänst. Det hade jag bara tänkt söka till sen när jag tagit tag i mitt liv och är färdigutbildad sjuksköterska. Och det vet väl alla att det inte kommer hända än på ett tag.

- Nej..jag är ingen stridspitt, eller fälthora (ooh no, nu blir Värnpliktsrådet vansinniga). Jag tycker bara om att överdriva ibland, vara lite wild n' crazy.


Andra dagar som inte var så wild n' crazy. Mer åt det lugna, ta-dagen-som-den-kommer, hållet var denna dagen. Var påväg till bilen igen efter att ha ätit lunch på stranden, spelat lite volleyboll, flippat med Erics kameror och även försökt lära samma pojk lite svenska.

Kusten, CA, USA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback