Berätta hur du gör.


Har hittat tillbaka lite smått till Winnerbäck igen, en mycket bra ny skiva som sakta men säkert börjar låta som gamla Lasse igen. Och det är den Lasse jag tycker om.





För övrigt har jag faktiskt haft början till ett litet liv idag med en fika på stan med Mia och ska nu till Mickie Dii med Lotta. Livet börjar ordna upp sig..sakta men säkert. Det enda som fattas nu är att Securitas ringer och säger att dom har jobb till mig nästa vecka! St Anton florerar fortfarande i huvudet..

Det här med kryckor förresten..hur faen orkar folk bryta benet och springa runt på kryckor i 6 veckor? Det är bortom mitt förstånd. Jag är så satans trött på skiten efter bara 4 dagar. Uuuh..aldrig bryta benen med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback