Hemma dag 2.


Trots att jag steg upp halv 1 har det ändå varit en händelsrik dag. Jag och kära mamma åkte ut till Rydaholm för att trimma Eddy hos hennes kusins barn Helena. All min tid gick åt till att lyssna på och leka med Helenas 2åriga lite dotter. Spännande liten tös som pratade konstant i 3 timmar. Trött i huvudet blir man men oj oj oj vad jag längtar tills jag får en sån liten knodd att ta hand om själv.

Resten av dagen har gått åt till att lägga över alla bilder till datorn och sortera lite grovt. 1112 bilder blev det, inte mkt med tanke på att vi va ute 5 månader men kan säga att det räckte. Redigering och liknande kommer ta flera veckor..men är det värt när det väl är fardigt och man kan framkalla lite :)

Livet kändes lite lättare idag och det härliga vädret bidrar en hel del. Snart dags för en promenad.
Hejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback