Knegaren.


Har jobbat hela 8 timmar idag! Herre gud vad stolt jag är ni anar inte. När jag kom hem från resan trodde jag aldrig att jag skulle orka med ett helt jobbpass mer, att mitt liv var över och att jag aldrig skulle kunna skaffa familj utan inkomst. Men tji fick jag!

Kan väl iofs erkänna att jag jobbar tillsammans med en av mina bästa kompisar och hennes syrra vilket gör det hela lite lättare, en bra anpassning till livet som hårt arbetande kvinna.

Lyssnar på All American Rejects, en skiva vi köpte när vi hyrde bilen i CA. Minnen väcks och om jag blundar och brummar lite för mig själv kan jag inbilla mig att jag är tillbaka i bilen igen, på de underbara amerikanska vägarna.

Dagens bild blir just från denna tid.

Alle, Simon, Mia och Eamonn på Route 66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback