Sista helgen pa resande fot.


Har varit i London nu nagra dagar och umgatts med nagra helt underbara manniskor. Om det nagonsin skulle kunna bli en battre sista helg pa resande fot sa hade det varit om Mia och Skenning kunnat vara har ocksa.

Vi va varit galet kulturella och turistiga och sett det mesta man kan se i London. En rolig overraskning ar att Victor, en kille fran Chile som jag traffade pa NZ, var har samtidigt. Sa han har blivit en del av varat lilla gang som for ovrigt bestar av Lotta, Alle och mig.

Dagarna har spenderats konstant gaende till olika turistattractioner sa som Big Ben, Tower Bridge, Picadilly Circus, olika musseum osv osv. Medans kvallarna har spenderats pa hostelets pub med en ol i handen och sjukt trevligt sallskap.

Imorn ar det dags att dra hem..sa detta blir mitt sista inlagg utan de tre svenska bokstaverna nu pa ett tag.
Maste erkanna att jag ar mer nervos infor att aka hem an vad jag var att flyga sjalv till NZ. Markligt.

Ses snart! Ha det fint. 

Kommentarer
Postat av: skenning

Naaaww..;)

2009-09-16 @ 22:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback