Smidig som en skadeskjuten gnu.


När jag är i Kalmar brukar det komma upp fruktansvärt bra ideer i mitt huvud, så som att tokdricka alkohol första gången man träffar alla och behöva tillbringa kvällen lagom lycklig på toaletten. Eller att moona när taxin kör förbi en pikebuss full med poliser.

I lördags fick jag ännu en bra idé; att testa gränserna för hur mycket huden under foten klarar. Hoppade därför rätt in i en glashög som låg så prydligt på golvet. För jag menar, tappar man ett glas och det går sönder när någon har en hemmafest, varför skulle man ens tänka tanken på att sopa upp det??! Idiot.

Så nu för tiden kan ni se mig hoppa runt på kryckor.

Det roligaste i det här tragiska inlägget kommer nu: Securitas ringde för ca 1o minuter sen och säger att dom har jobb åt mig hela veckan. När jag lagt på kom jag på att det kanske inte var en så bra idé att skratta dom rätt upp i ansiktet innan jag tacka nej. Får hoppas på att dom känner mig tillräckligt för att inse att jag inte är lika efterbliven som jag verkar.


Dagens bild kommer från en mycket roligare period i mitt liv. Nämligen första dagen jag träffar Alle och Mia på NZ efter 3 månaders ensamhet hemma.

Christchurch, NZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback