Tillbaka till Securitas.



Komiskt med tanke på mitt senaste inlägg, men ska jobba inatt. Tittade in hos Securitas efter att jag varit på Bemanningspoolen och hade verkligen inte förväntat mig den reaktionen jag fick!
Tanken är att jag ska hoppa in som behovare när det behövs. Kan köra en bil i Värnamo och en i Gislaved, ska lära mig en till bil här hemma och sen en bil i Nässjö. Vilket betyder att jag har större chans att bli uppringd om någon är sjuk :)
Hatar verkligen att lära mig nya distrikt, men vad gör man inte för pengarna. Och eftersom jag verken har pojkvän eller kompisar (:p) så bryr jag mig inte om jag får jobba helg längre.

Livet börjar ordna upp sig!

 


Kommentarer
Postat av: skenning

klart du har men jag råkar inte vara hemma längre;)

2009-09-23 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback