Sax och spegel..osså lite kalas.


All you need. Varför gå till frisören när man kan få en alldeles gratis klippning av en själv? Med en sax i näven klippte jag mitt hår igår och faktiskt, det blev bra. Tro't eller ej. Kanske borde satsa på en ny karriär.

Nåväl, anledningen till att jag skriver idag, den 26 februari 2o1o, är faktiskt pga av min kära (och enda) moster. Hörde att hon visst inte ville ha någon uppmärksamhet men ack. 5o år fyllda är faktiskt en big deal. Så Grattis :D Hoppas ni får det fint i Götet och att champagnefrukosten va god i morse ;)

- Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Moster

Tack för dom raderna kära syster dotter, kul att du tänker på oss också. Frukosten var toppen vilken suprise hade inte en endaste tanke på att dom skulle dyka upp, kul kul.

Allt var bra i Götet också, dina bröder överraskade mig på restaurangen vi var på med Gratulationer och varsin ros, gulligt va! Synd att du missa kalaset nästa helg, dina bröder, kusiner med resp och gänget kommer då så vi får partaja med lite god mat och dryck. Nåväl hoppas du har det jättebra därnere och att du är rädd om dig, vi hörs!

Kramizar Cina PS, övriga i familjen hälsar också.

2010-02-27 @ 19:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback