Slagna hjältar.


Efter en tidig och dramatisk* morgon är jag hemma igen från jobbet, ska kolla på lite Entourage och sova innan det är dags för skidskyttet! Sveriges första OS-medalj tro?

*steg upp vid 3 för att se OS-invigningen, där jag på fullaste allvar trodde att alla shower och allt roligt skulle vara i början. Vad visades i 1½h? Jo..alla idrottsmän som gick in. Inte direkt det jag hade stigit upp en timme tidigare för att se. Därav tidig.
Dramatisk var den pga de slagna hjältar som kom hem efter nattens partajande; blodiga och dana. Street-slagsmål med 4 påtända danskar visade det sig. Tomas fick ett jack i knogen efter en tand, Frans ett svullet kindben, Jacob ett slag i bakhuvudet och Alle en svullen och blodig läpp. Allt pga att mina älsklingar inte hade ciggaretter som danskhelvetena (ursäkta) ville ha.

- Kärlek (förutom till danmark).

Kommentarer
Postat av: mamma

världen är allt bra galen kramar

2010-02-13 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback