Summer's all set! :D


Hur underbart och lätt kan det inte vara ibland?
Skickade mail till min chef på Securitas och fick sommarjobb direkt! Skulle börjat den 1/6 men fick det uppskjutet till den 7 istället så att jag kan åka till Roskilde med Stu! Enegelsmannen jag träffade på Nya Zealand. Så nu jäklar kommer det bli en helt underbar början på sommaren.

Planen är att komma hem första maj, köpa en billig biljett över till Irland med Alle, Amanda och kanske Alles syrra och hyra en bil för att campa runt i 4 dagar. Sen chilla hemma med familjen, åka till Roskilde och sen jobba häcken av sig för att tjäna ihop massa pengar.

Låter bra va?

Plus att jag fått ett superchill schema nästa vecka så jag kan åka massa bräda! Det börjar ordna upp sig.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback