Första gången i parken!


Med hjälmen lite extra hårt fastspänd tog jag steget och gled in i parken för några dagar sen för första gången. Och tyckte jag det här med snö och bräda var roligt innan visste jag inte vad jag snackade om! Ramlade och såg förmodligen ut som en idiot när jag försökte hoppa på dess hopp men oj oj oj så otroligt roligt!

Har träffat en dansk som jag brukar åka med nu när det inte finns några kvar i lägenheten längre och vi råkade krasha in i varandra samma dag så min axel och nacke är lite sné..men voltarenen hjälper mot allt!

För övrigt är allt toppen, den nya brädan är helt underbar i backen. Det enda som behövs nu är snö! Har inte snöat på 10 dagar..inte roligt.

Massa kärlek.

Kommentarer
Postat av: Elle

Aaahh...Underbart med brädåkning! Se upp så du inte kör över folks huvuden bara, hehe :D Ha det fortsatt fint!

2010-01-11 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback