Första läkarbesöket.


Åkte upp med första liften idag tillsammans med Alle (ja hon kan åka igen :D) och Ellie. Målet var att åka lite puder och oj oj. Hur underbart som helst. Kom ifrån varandra och jag åkte såklart fel så jag kom långt åt helvete, var tvungen och ta lite liftar hit och dit för att komma tillbaka och då hade Alle redan varit tvungen att åka till jobbet.

Har ju skrivit att min axel varit lite sne nu ett tag, och det har känts som det är ett gummiband i axeln som är påväg att brista. Vad tror ni då händer när jag är på toppen av berget helt ensam? Jo..axeln brister. Med tårarna sprutandes av smärta vad jag ändå tvungen att ta mig ner, långsamt långsamt.

Doktorn har nu gett mig lite intiinflammatoriskt och muskelavslappnande som jag ska äta över helgen, blir det inte bättre ska jag komma tillbaka. Men det är ingen fara, som dom säger: Smärtan är din vän, känner du smärta vet du att du fortfarande lever.

Pudret va sweet iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback