Planerade impulsköp.


Idag öppnade jag mitt första lönebesked på tyska! Och jag kan säga er att det var en mycket trevlig siffra som stod där. Efter att ha betalat hyran skulle Alle betala sin nyinköpta sändare (äntligen) och tänka sig vad jag hittade inne i affären då.

Jo:



Grejen är såhär, innan ni blir för arga där hemma. Att brädan jag åker med nu är Alles gamla från förra säsongen och den börjar falla ihop nu. Jag hade ändå tänkt köpa en ny bräda eftersom jag är helt förälskad och lönen gjorde bara att det blev ett tidigare inköp än planerat. Så.

Detta betyder en tidig morgon imorn för att slåss med turister om den första liften upp.

Massa kärlek.

Kommentarer
Postat av: Bror F

Grattis!! Ser riktigt fin ut.. Kör hårt!

2010-01-11 @ 11:15:32
Postat av: Bror F

Hmm.. Ser att det ligger massa smulor i hörnen..?? Ordning!! :D

2010-01-11 @ 11:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback