Bästa veckan.


Oj sicken vecka det varit.
De största händelserna ska jag berätta om. Låg i sängen i torsdags, chillade efter afterskiin. Hörde hur mobilen ringde någonstans i röran i rummet och funderade på om jag skulle leta reda på den för att svara. Inte för att jag trodde det var något viktigt utan för att det sällan ringer i min telefon. Vem var det då? Jo bror min, min yngsta. I mitt chocktillstånd berättar han att han är i St. Anton, här! En helt extatisk Caroline springer runt i lägenheten och skriker "min bror är här!" Den som inte hörde fick till svar "kan inte prata nu, måste springa! Jisses...!!"
Sprang ner till stan och mötte honom med sina kompisar, sen hängde dom här i några timmar :)
Haha, så så gick det till när min bror kom på surprice-besök. Helt galet.

En annan helt underbar dag var när jag och Alle åkte bräda, tog med kameran i backen och tog några riktigt bra hopp bilder där jag bland annat gör min första grab bak.







-----


Imorn blir det filminspelning, hollywood i St. Anton. Dom spelar in en film här just nu med bl.a. Chuck från Gossip Girl och jag ska vara med imorn som en 'extra'. Haha, riktigt sweet. Får 60euro för besväret.
Nästa stora händelse är nästa onsdag då min äldsta bror kommer ner med 3 kompisar för några dagar! Kommer bli helt kalas.
Livet är bra just nu, trots att snön smälter bort och våren verkligen är här. Att drömma om något mer dump kan man sluta med för nu är det klarblå himmel och har inte varit minusgrader på flera dagar.
- Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Mia

Shiiit vilka underbara bilder! :)

Moooviestar o moovistar, oooohooh, d e du d!

puss o kram

2010-03-23 @ 20:20:39
Postat av: Bror den yngre (dock den starke)

Det var kul! Tack för att vi fick komma! Eller fick och fick.. :) vi tog oss friheten..



Sköna bilder!

2010-04-09 @ 11:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback